Aangekomen in NZ - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Hilde Arjan - WaarBenJij.nu Aangekomen in NZ - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Hilde Arjan - WaarBenJij.nu

Aangekomen in NZ

Door: Arjan

Blijf op de hoogte en volg Hilde

18 December 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

Maandagochtend om half 9 worden we in Delft opgehaald door mijn ouders. We hebben wat file maar bereiken mooi op tijd Schiphol. We reizen dit keer in luxe: business class. Daardoor gaat het inchecken en security erg vlot. Genoeg tijd om in de lounge nog een uurtje wat te lezen en drinken. We moeten naar de verste gate op Schiphol, 17 minuten lopen. Dus de eerste wandeling van de vakantie zit er al op. We gaan als eerste het vliegtuig in en installeren ons in onze ruime stoelen. Hilde is helemaal content. Een vlucht van 11 uur. We krigen al direkt de menukaart, en moeten ons diner, de wijn, en het ontbijt al kiezen. De vlucht verloopt verder prima. We kijken films, en maken onze stoel helemaal plat. Dat is wel fijn, languit kunnen liggen in een vliegtuig. Op het vliegveld in Guangzhou staat een stewardess ons op te wachten. Overstap naar Auckland? Volg me maar. Dat doen we en we worden in sneltreinvaart over het vliegveld, door de douane naar de lounge geleid. Daar zitten we nu, 7 uur wachten op onze vlucht naar Auckland. Het is een lange reis, maar business class maakt het wel een stuk prettiger. Zo, nu hier maar eens een douche nemen.
Na het wachten weer opnieuw boarden. We krijgen nu andere stoelen, we worden op rij 1 gezet. Nog ruimer, first class. We krijgen een glas champagne. Nu zijn we vermoeid genoeg om na het diner snel in slaap te vallen. Elf uur later landen we in Auckland. We zijn er!!!!

• 18 December 2015 - 11:05

Eduardo:

geniet ervan aan de andere kant van de wereld

• 18 December 2015 - 11:19

Jan:

Ja dadde... dat klinkt alleen maar fantastisch natuurlijk... wish I was there ;-)
    tot binnenkort. Veel plezier daar...

• 18 December 2015 - 23:37

Aad Lemmers:

Blij je te horen op vrijdagavond. Het klinkt allemaal geweldig, ga gezellig door en geniet aan de andere zijde van de wereld.