Nog een week voordat we vertrekken - Reisverslag uit Delft, Nederland van Hilde Arjan - WaarBenJij.nu Nog een week voordat we vertrekken - Reisverslag uit Delft, Nederland van Hilde Arjan - WaarBenJij.nu

Nog een week voordat we vertrekken

Door: Arjan

Blijf op de hoogte en volg Hilde

06 December 2015 | Nederland, Delft

Nog één week werken voordat onze vakantie start en we naar Nieuw Zeeland vertrekken. De route die we gaan afleggen ligt grotendeels vast. We starten op het Noordereiland in Auckland. Vandaar gaan we met een huurauto naar het noorden, waarbij we via Omapere naar Russell (Bay of Islands) gaan. Daar blijven we een paar nachten en rijden dan via Auckland naar het zuiden. Via Coromandel en Rotorua arriveren we met de kerstdagen in Napier. Daarna gaan we de Tongariro Crossing wandelen en reizen we naar Wellington waar we onze huurauto inleveren. Vervolgens nemen we een binnenlandse vlucht naar Queenstown op het Zuidereiland en reizen een dag later per bus naar Te Anau. Daar vieren we oudejaarsavond en gaan op nieuwjaarsdag aan een 4-daagse trekking beginnen. Na de trekking reizen we weer per bus naar Queenstown waar we een camper ophalen. De rest van de reis op het Zuidereiland leggen we met de camper af. Via Wanaka rijden we door de bergen en kust omhoog richting Abel Tasman park en de Marlborough Sounds. Om vandaaruit weer naar het zuiden te rijden tot Christchurch. Daar leveren we de camper in, en vliegen we terug naar Auckland.

• 13 December 2015 - 20:53

Aad Lemmers:

We wensen jullie een hele leuke vakantie toe en zullen jullie zeker via deze site volgen.
    Groet, Grardy en Aad